Uvjeti korištenja
Poster je javno izložen oglas ili objava tiskana uglavnom na papiru s nakanom privlačenja pozornosti i informiranja prolaznika. Iako se tiskani javni oglasi mogu pronaći još u 15. st., početci postera kakvog poznajemo danas vežu se za šezdesete godine 19. stoljeća i inovacije u području litografije, koje su omogućile brzu i jeftinu izradu višebojnih otisaka. Prvi veliki umjetnik postera je Francuz Jules Chéret. Posteri koje je 1867. Chéret izrađivao za kazališne predstave glumačke zvijezde toga doba, Sarah Bernhardt, utjecali su na širenje novoga oblika umjetnosti širom svijeta i privukli druge autore posteru kao obliku izražavanja. Posteri Henrija de Tolouse-Lautreca s kraja 19. st., živi i slikoviti prikazi Parižana i njihova života, danas su iznimne kolekcionarske i umjetničke vrijednosti. Godine 1894. Alphonse Mucha izradio je poster za kazališnu predstavu Sarah Bernhardt i nametnuo novi stil, Art Novueau, koji je umjetničkom scenom dominirao slijedećih desetak godina. Prvi svjetski rat nameće poster kao glavno sredstvo ratne propagande. U SAD-u je samo dvije godine tiskano više od 20 000 plakata sa 2500 različitih dizajna. Dvadesetih godina 20. stoljeća, pod utjecajem industrijskog razvitka i novih kretanja u umjetnosti, razvija se Art Deco, novi dominantan stil “umjetnosti postera”. Iako je poster kao propagandno sredstvo tijekom 20. stoljeć bio izložen jakoj konkurenciji drugih masovnih medija, posebno televizije, nastavlja se razvijati te je i danas sveprisutan u našem okruženju. Tijekom 20. stoljeća tiskarske tehnike stalno napreduju, pojavljuju se osobna računala kao osnovni alat većine umjetnika kreatora postera i izmjenjuju se dominantni stilovi i škole postera. Razvoj pop kulture šezdesetih godina daje novi zamah posteru. Reprodukcije poznatih postera 20. stoljeća , Glaserovog Dylana, Flaggovog I Want You for U.S. Army ili Cappilellovog Maurin Quina i dr. Danas se prodaju širom svijeta. Hrvatska pošta Mostar izdala je prigodnu omotnicu prvog dana i maksimum kartu.